kanske inte så frisk ändå.

kanske var lite tidigt med en fika?
kände att när vi gick från Willys hem till sofia (som bor vid bion typ) så blev jag dödstrött och svettig.
inte långt från willys till bion hörrni .. men vi slappade sen istället så jag återhämtade mig rätt så bra!

så ja, ikväll blir det återigen slapp för att bli RIKTIGT ORDENTLIGT FRISK, alla är ändås sjuka nu, jag ha smittat 4 personer! inte dåligt (;

(och sofia som inte förstår ett skit om skidor, blev själv lite nervös och taggad när jag skrev mitt inlägg om Hellner och Olsson (; jag har känsla för det här, klart jag ska bli sportjournalist) haha

ska borra ner mig och har förhäxad maraton ikväll hade jag tänkt mig (a)
även läsa igenom min "förhäxad-bibel" som jag köpte i sthlm i höstas.
jag älskar den, var värd varenda krona. jag har två "små" biblar, där alla scener stå, alla texter ur varje scen ur varje avsnitt, ur varje säsong, haha! och alla formler man kan säga och blandningar av "drycker" dom gör.
men denna stora jag köpte sist, .. det är så in i helvetes mycket fakta att man kan spy, jag ler dock mest (; me likelikelikelike! - tråkiga är dock att man kan allting redan ju, jag vill ha en ny säsong, en 9onde säsong.
TÄNK om det hade kommit ut? fyfan så glad jag vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback