jag har internet! (:

tack&lov, äntligen internet .... dock ingen dator!
dom ominstallerade hela skiten men det funkade fortfarande inte.
experts egna fasta nätvärk fungera på min dator, jag tog mitt internet, han får ha datorn tills imorgon.
han skulle kolla om hans egna telia trådlösa funkar, .... ja jag palla inte!

Aupair: inte hänt mycket, jag väntar fortfarande .... ifs har jag inte ens börjat känna nån stress över att ÅÅHH jag måste få det godkänt nuuuu, utan mer, -" jaja, jag blir godkänd när jag blir godkänd, det är ett tag kvar ju"

vet inte alls varför jag känner så, kan ju vara för att min dator suger och vill aldrig fungera osv.
jag antar att nästa vecka blir jag nog galen, hahah!

....
var hos anton(aka:fluff) igår till 1-tiden, körde hem och sov lite smått, upp tidigt idag, redan kl 9, för att köra fluff och jonathan till tågstationen, fan så snäll jag är, dom ska till Lund, så jag ska få en fin present (; har jag bestämt.
fatta inte varför dom åkte så tidigt, ta ju typ 1 timme och 30 min att komma ner ........... jävla less!

nu kom jag precis hem från stan, tillbringat dagen med soooofia och en fika! (::::: fint.
NUNI, ska jag plugga projektarbete och fixa videon (:

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha jaa :D Känns skönt att ha planerade datum till allting. Ja lite väntan är det nu, men hoppas du blir godkänd snart! Och att det inte tar sjukt lång tid innan du hittar en familj heller.

2010-02-25 @ 19:07:13
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback