JA, JAAA, JAAA!!!

är det enda jag hör från tv-rummet nu.
Björn Ferry åker skidskytte just nu, och jag skriker här ifrån mitt rum med att Rooney gjorde 1-3 mot milan!
ett mål från scholes och två från rooooneyyy!! SÅ JÄVLA NICE, SÅ JÄVLA NICE!

Pappa: JAAAAAA, NU ÄR HAN FÖRBI
Pappa: DET BLIR GULD ELLER SILVER!!!!
pappa: JA, JAAAAAAAA, JAAAAAAAAA!!!
Pappa: SER DU?!!! SÅG DU??!!
mamma: aaaaaaa.
pappa: NU ÄR DET NÄRAA!!!!!!!!!

Och ja, sverige har nu TVÅ os-guld! ... fintfintfintfintfint!!!!!

och nu har tids-tavlan från Viasat försvunnit, vet inte hur många minuter det är kvar ju!
10 kanske? tappa för helvete inte detta nu!!

och nu har jag dödat en fet spindel också, imorgon blir det regn ...... nej?
imorgon är det iaf sovmorgon till ett, .. mår skit nu, men det gör man väl alltid på kvällarna?
iaf jag, mår ALLTID sämre på kvällar/nätter och fint på dagarna typ, så ska nog försöka gå imorgon, hämta Video också ..

nej, nu gjorde Milan mål, 2-3 .......... 5 min kvar.
(carrick fick rött kort, missa nästa match .... men matchen är slut nu och united vann med 2-3!)
TACK GODE GUUUUD!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Okej, härligt! då är du ju nästan redo för matchning, att bli antagen tog inte lång tid för mig i alla fall:)När hade du tänkt åka?

2010-02-16 @ 23:06:47
URL: http://josefinsomaupair.blogg.se/
Postat av: Frida Canebro

Jag ska vara här i 4 månader att börja med, och sen får jag komma tillbaka efter sommaren om det känns bra (: Så det känns bra att vara hemma i Sverige i sommar, min värdefamilj ska tillbaka till Europa då med så det passar bra.



Det är bra att läsa din blogg, för du håller mig uppdaterad om OS där hemmma, jag missar det och de känns förjävligt eller vill jag kan ja väl kolla på internet men det är jobbigt det med (:

2010-02-17 @ 04:56:48
URL: http://canebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är ju också bra! Som sagt, har du gjort en video?



Ja, ska knåpa lite idag, hoppas jag hinner innan fyra så inte kontoret hinner stänga:)

2010-02-17 @ 08:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback