INGEN OBOY!

vissa personer har ju saker de måste bara ha.
som t.e.x ciggaretter, kaffe, snus? vad finns det mer? finns väl alla sortes grejer.
Jag har ingenting av det, jag har Oboy, varje morgon, ALLTID i typ 8 årstid ett glas oboy.
är jag super sen hinner jag fortfarande ta oboy, det gör min dag.

idag .... jag hade hällt upp mjölk, skulle hämta oboyen, jag riktigt dreglade ;) MEN jag öppna locket och vad ser jag? en fet jävla sked och en botten av lådan .. INGEN OBOY!
- jag har aldrig varit med om  nåt liknande, haha!

tur jag fick pengar av mamma idag att handla bröd och oboy, min familj ha dissat mig idag så det blir nog kina mat till mig (a)

nu ska jag dra till expert!
sen plugga, träffa anton? .. städa om jag orkar

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha men orenar aldrig ditt ansikte med massa smink och sånt!! :p jag ångrar att jag började göra det för hade aldrig finnar kommit överhuvudtaget :p

2010-02-24 @ 13:38:52
URL: http://sofieharochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback