händelserik daag.

kämpig dag, vaknade runt 7 och kikade ut, det snöade inte, hurraaaa tänkte jag, för då kan jag sova typ en timme till och köra till skolan sen istället (: vid 8 tiden öser det ner snö och jag som ska köra .... min bil kan inte köra i snö.

ringt maxi, konsum, willys, espehallen och fan vet vad om att få sponsorer.
Någon är i USA, någon kommer nästa vecka, någon kan inte prata just nu och en svara inte.
Bio är fixad iaf, Ronnebys Centrumbiograf 6 Maj 2010 gör Kulturpiloterna07 det sista nånsin, alla filmer visas! - slutprojekt = studenten.

hade betygsamtal i arbetsmiljö&säkerhet idag också med svannttiis.
svante: ja, du fick vg på inlämningen, men jag vill inte sätta det i betyget (låter sur)
jag: tänker (faaaaaaaaaan, får jag bara G? fan vad tråkigt!!!!!!)
svante: jag vill helst sätta ett M framför VG där också ...
Jag: jassåå? det tycker jag låter som en toppen idé (jag tänker: HELLL YEAAAAAAAAAH MOTHERFUCKEERS)
svante: men fixa till uppgift B4 lite till på inlämningen där, skriv nåt som du kanske varit med om osv, så ska vi nog kunna fixa till tre bokstäver i ditt betyg.

så det ska jag göra nu, eller fredrik kommer sen och ska hjälpa mig lite smått (:
så langa jag in det imorgon, lär inte få betyg förens tisdag dock, då han aldrig är iskolan "/
Passet och Körkortet är nu in scannat iaf, vänta på en enda grej nu ... en ENDA!
håll era tummar om att det gå fort, denna veckan förhoppningsvis, hade varit så kuuuul!

(påminner mig själv om att gå upp till bengt imorgon och ta sitt betyg i religion)

Nöjd dag, hänt mycket, synd att vissa beter sig som 3 år, men okej!

och nu är jag lagom avundsjuk på en au pair som åkte till LA (emelie från colorado) och hon hittade förhäxad huset, det har varit min dröm sen jag var typ nyfödd, att få se förhäxad huset, som jag letat för att hitta detta hus, det kommer vara det första min resa kommer gå till i USA, det kommer bli DET huset och oj som jag kommer gråta och oj som jag kommer att hoppa, rysa och bara skrika för livet!
Den serien har gjort allting för mig, jag vet att allting är möjligt när jag se på den, det är inte bara en serie.
neeeeeeeeeej, nu ska jag nog ta och titta om alla säsonger, läsa alla tidningar jag har och sätta på mig halsbanden som jag har och bara drömma mig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback