EM lottningen.

idag har EM-lottningen varit i fotboll.
känns ju som evighet, 2012 liksom, men visst .. det året kommer ju det med, men först VM!

Sveriges grupp ser ut såhär:
Ungern
Holland
Finland
San Marino
Moldavien
och såklart sverige.

kan blir kämpigt att komma till EM, nu har det redan kommit upp på expressen "hur ska vi slå Holland?!" "Erik Hamrén har planer" osv.
men jag är tveksam, tror inte vi slå Holland, inte heller ungern och kanske inte ens Finland.

Vi får se helt enkelt, Erik Hamrén kanske gör stora underverk? Let's hope so!

- min dator är fortfarande ur funktion, den får vara det för jag orkar inte ... bara lite lisssen att mina sparade internetsidor är väck, menmen vad ska man göra?!


ska försöka börja pilla på min samhälls läxa nu, gjort två sidor .. en kvar och den var låååååååååååång!
och jag har bara gjort 3 uppgifter där, 18 kvar .. fint (: underbart, KALAS, härligt!


btw så fick jag mitt Vg i religionen och jag har lämnat in min mvg grej i ARL, ska försöka ta reda på vad jag fick på tisdag, om det blir mvg eller bara ett vg.
och har ni sätt SI:s hemsida för olika familjer man kan kolla? typ 10 nya som vill ha till sommaren (a)
vill bara bli godkänd nuuuuuu



gissa om jag kommer saknar denna fantastiske spelare under alla matcher nu till våren.
men jag kommer följa hans resultat i Landskrona!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

härligt att vi var till nytta :) vet själv hur det är när datorn pajjar D: Hatar det ;_; lider med dig, haha

2010-02-07 @ 20:25:03
URL: http://theaupaircousins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback