ÄNTLIGEN!

killen från expert ringde precis och han hade prövat med sitt trådlösa Telia i datorn och det hade hänt precis samma sak som med mitt telenor, därför kan vi äntligen utesluta att det är fel på telenor (:
det är fel på min dator, den vill helt enkelt inte koppla upp sig på just trådlöst.
så nu skickar dom iväg den, får dom inte den lagad får jag en helt ny istället!

är ju inte direkt bråttom sådär, den datorn fick jag av min familj att ha i usa.
en mini pc med cam, mic och lätt att ta med sig, jag har ju en annan på typ 17 tum, fet jävel som duger nu, visst att skärmen laggar ihjäl och den har spruckit lite här&där, den har inte lång tid kvar men som sagt, än så länge är den med mig! (:

först ska jag städa undan i mitt rum lite (helt plötsligt verka det roligare än att plugga) haha, och ja sen SKA jag plugga ...............

nej min ansökan är inte ens skickad, ledsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback