8 februari.

gick till naturkunskapen, vi ska jobba om gluten en vecka!
men ja, inte gjorde sara och jag ett skit för det, var ju tvungna att ta igen två veckors skitsnack!

och så fick jag veta att pilottiden imorgon är inställd, vilket betyder att jag är ledig (;
ska försöka sova lite åtminstone, haha!
på onsdag kommer ju som sagt tv4 och på torsdag kommer radio så det blir full rulle och jag ska koppla på min charm som jag faktiskt har (;

ikväll ska jag våldgästa fredrik, ska tvinga honom att ut och gå en riktigt lång runda.
sen måste jag se biggest loser, missade typ 2 avsnitt förra veckan "/ och outsiders, hahaha!
looooove!

8 februari redan, om en vecka till så har halva gått och då är det snart lov, är inte detta för nice (;
men då är det nämre projektarbetets slut, usch! .........


Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Haha vilken tur att det nästan är okej att jag sitter fast klistrad vid min dator när jag är arbetslös. ;)

ja jag hoppas att jag hinner komma iväg innan jag ruttnar bort. Det skull kännas lite tråkigt annars.

Men du kan ju trösta dig med att du har lite vänner, och prata med tv4 att göra. Och inte bara sitta vid datorn. ;) Så jag tror nog du ska klara dig till augusti också. ;)

2010-02-08 @ 15:36:10
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback