14feb.

alla hjärtans dag, .. en ganska så meningslös dag enligt mig.
fast jag har pojkvänn! - men tycker man kan ge varandra saker när man vill, det är så påpressat på just en dag, vissa som bara gör fint för varandra den 14 februari, är ju inte kärlek det? .. nej inte ett dugg!

min bror fyller däremot år, ska nog ringa ett samtal till norge och gratta honom på hans 26 årsdag.
kan inte fatta han redan är 26, men han beter sig som 13, så kanske därför det inte märkts något (;
han kommer aldrig växa upp (:

om en kvart ska jag till fredrik, middag där ju, eller jag får väl fan köra nu?
ska vara där halv ett, ska hinna inom konsum också ...
även om jag tryckt i mig två räkmackor för en timme sen och ska äta redan vid ett? DUMT val malin, dumt val!

vaknade upp lite små roligt idag förresten, kl var väl 08:00 ... jag känner hur det forssa ut näsblod, haha!
fick slänga bak huvudet och leta efter papper och somna med det i näsan, hade näsblod 5 ggr igår, tror jag får bränna polyperna snart, såhär kan man ju inte hålla på ? :P

BYEEEBYEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback