svar på kommentar.

Kommentar från feg anonym: Jag tror dom flesta hade åkt om dom kunnat men ibland finns det inga pengar och då måste man stanna kvar där man är för att JOBBA!!
Inte alla har den lyxen att få allt betalt utan vissa får kämpa för att komma någonstans.

Svar: om du syfta på att jag skrev att de finns de lata as som bara sitter hemma?
så menar jag de lata asen som BARA sitter hemma, alltså inget jobb, gnäller över allt och inte gör nåt åt de.
- vilket jag inte hade pallat - och om du inte har pengar att ta dig till t.e.x norge, england eller tyskland tycker jag jävligt synd om dig, för det kostar max 300 kronor "/ vad ge ditt jobb dig för lön egentligen?

så när jag säger de som bara "nöjer" sig med livet här där jag bor, så menar jag dom som inte ens jobbar.
och även om de jobbar så de finns det dom som gnäller .... själv har jag jobbat hela sommaren och har 10.000 kvar av dom, vilket har tagit mig hem från USA, till thailand och till England.

du bör byta jobb om du inte får mer än 300 kronor i månaden av ditt jobb "/

- JÄÄÄVLA HANDBOLL! alltså jag bli så arg när det är en boll ivägen bara !!! FRÅN SEMIFINAL!!
i typ en minut bara stod dom och passade bollen, det är ju bara att pressa på för livet i det läget :S

Kommentarer
Postat av: frida

Eller hur? sjukt irriterande.

Fick formatera om hela min dator idag, har de löst sig för dig?

2010-12-14 @ 23:26:36
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

you go girl!

2010-12-15 @ 15:35:40
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback