some plans.

Lite planer inför vintern.

4 Januari: dra till Thailand.
26 Januari: Fyller 20 år på en strand med en thailändare som massera ihjäl ryggen på mig.
3 Februari: kommer hem!
5 Februari: fira min 20årsdag med storkalas.
5-18 Februari: mysa runt med alla människor, snacka skit och förbereda mig för England.
18 Februari: flyger mot England.
26 Februari: se på Lifehouse i London - troligtvis Westham mot Liverpool samma dag.
- det är väl det som sitter spikat just nu. vill inte planera längre fram i England heller.

det har nog kommit minst ett par cm snö nu ikväll, och jag hoppas de slutat tills imorgon.
dra till Malmö isåfall och till Emelie!
- huset/rummen i England ser suuuper mysiga ut, Jenny skickade precis en bunte med bilder på allt.
hoppas på att sängen är gooooosig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback