only 2 weeks to go!

Idag är det 14 dagar kvar, två veckor till thailand.
om två veckor har jag åkt i 3-4 timmar och har en äckligt lång flygresa framför mig.
mellanlandning i Doha blir skönt, jag gillar mellanlandningar till såna långa länder.
det är som en milstolpe, det suger att behöva åka till Doha, men när man väl lyft sen så har man bara den biten kvar, då är man verkligen påväg liksom.

har funderat på att skippa att ta med min dator
.. den är liten och ömtålig, den är jobbig att bära med (måste ha datorväska) och jag vill bara ha så lite packning som det går, .. jag ska ju ha med kameran och fylla den för livet, så jag kommer isåfall bara att föra över bilderna till min brors dator, och blogga lite därifrån osv!
hans dator är ju större och bättre iallafall.

ni ser ju staketet, syns knappt .. blekinge slog rekord för snö idag btw.
68 cm snö har vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback