I miss those days

haft en kanon fin kväll, drog hem till kosken runt 6 tiden för lite oboy, lussebullar och Mario cart (old version)
vid 8 plockade jag upp linn, vi handlade mat, köpte gott och drog hem till henne i hennes nya lägenhet.
var hel mysig, sen blev de skitsnack åtav bara fan .. kom precis hem!
hon skulle ju upp och jobba imorgon, kände jag var ivägen om jag stannade efter 1, tog två nya serier som jag inte sett av henne också, så nu har jag och göra inatt! (:

vill bara påminna er om att vilka fantastika brudar jag har där borta i Chicago.
Jennifer Nilsson, Annie Långh och Evelina Hansson.
i helgen hade dom tre varit i Downtown Chicago, och jag önskade så hemskt jag kunde vara med (vilket jag lite var) .. blev precis taggad på facebook av Annie ... ni som sätt bilder med mig vet att jag alltid gör tummen upp.

under texten hade annie skrivit "vi mötte malin downtown, åtminstone önskade vi de"
så tummen upp är jag!

Jag och Jennifer träffades i New York.
I Connecticut på hotellet, första dagen på "skolan"
det första jag gjorde när hon började prata var att dö av skratt, jag skrattade så jag grät.
vilket ni kan läsa om i Connecticut/New york inläggen.

Vi flög från New York till Chicago tillsammans, och vi mötte våra värdföräldra tillsammans.


Annie och Evelina kom samma dag, 27 September kom dom till Wilmette och Glenview.


och ändås är dessa 3 de finaste människorna jag mött någonsin.
jag saknar dom var eviga dag, varendaaaa dag önskar jag att jag fick vara med i Chicago.
att vi hittade på massvis av saker ihop, I miss it.
men de finaste då?
det är att dom tre kommer att komma hem, Annie till Växjö, Evelina till Stockholm och Jennifer till Örnsköldsvik.
och jag kommer att få träffa dom igen, det kommer bli kanon!


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

Tja på dig! :D



Jag hittade din blogg och tänkte fråga dig hur mycket snö du har hos dig? Det här är ju trots allt den kallaste vintern på 1000 år :O

2010-12-21 @ 12:48:07
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Annie

Åh och vareviga dag önskar vi att du var här och hittade på massa med oss! Vi testade vem som kunde härma din dialekt bäst med dina repliker "du är ju dum i huuvet" och "han är ju helt cepee!" haha:) jaa, när vi ses igen, dåå!:)

2010-12-22 @ 05:13:05
URL: http://annieasaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback