Greetings from Malmö.

halåhalåhalåhalååååå.

I malmö, hos Emelie.
malmö är rätt skabbigt egentligen, men nåväl, det är ju liiiite mer liv än ronneby, so to speaaaak!
vad har hänt idag? - det ska jag tala om för er!
lagat chicken, ätit, ätit lussebullar, sätt på Easy A, boston tea party, snackat skit ...... sen åt vi nog lite till och lite till.

tabbade mig så jävla kul idag också, vi satte upp sängen jag ska sova i, jag hade inte tatt ut stödbenet riktigt på sängfaaaan, så när jag sätter mig ramla hela sängen ihop och jag där i, jag kunde se mig själv flyga ihop, så jävla roligt, hör Emelie skratta som ett as i bakgrunden med, - man får ju leva för såna stunder.

NUUUU GODNATT, imorgon ska vi baka lussisar, och sen får vi fanimig se vad som händer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback