GLORY GLORY MAN UNITED!

nervös match, spännande match, otäck match, tabbar, mål, straffar, frisparkar, kort och en vinst.

Mina naglar är sönderbitna, tillslut märkte jag mig själv sitta och dra i ögonbrynen (?) never happend before!
Ji Sung Park nickar konstigt in den i 40 minuten .. någon halv skruvad boll från Nani, nickas halv konstigt in i vänstra hörnet, det var inte årets mål, men det var mål och det tog oss till segern!

Det var en otrolig jämn match, otäckt jämn, men United hade övertaget i första halvlek, mer chanser, och mer folk i straffområdet, vilket arsenal ordnade upp till andra halvlek, sista 15 var det stressigt värre för mina ögonbryn kan jag tala om ... nu i efterhand hade inte arsenal såna stora chanser, men varje gång bollen kom över på united's planhalva blev jag galen, likt en haj som hittat blodigt kött!

Det blir hands i Arsenals straffområde, Rooney tar den .. jag är nervös, ögonbrynen är snurrade som aldrig förr.
jag satsar: hårt skott i högra hörnet .. PANG!!!! - över ..................
från total spänning och adrenalinkickar i min kropp, till ett hat och en klump i magen på 00,3 sekunder.

De sista 10 minutrarna var de katastrof i vårt vardagsrum.
Men när signalen gick kände jag lättnad, VI är obesegrade, vi vann över rivalerna, vi leder ligan med EN MINDRE MATCH SPELAD, jag säger vi ... det är så det är.

På lördag blir det Chelsea - United, borta på stamford bridge.
Chelsea är nere i en jävla svacka, de spela riktigt uselt, men dom har ändås hemmaplan .. men det är inget mina 11 karlar inte kan klara av. - dom är ju trots allt bäst i England.

Uniteds sämsta: Fletcher.
Uniteds bästa: Rafael (petar in ferdinand också)
Men rafael, tänk att karljävlen bara är 19 år, han spelar så jävla bra, mogen, hårt, skickligt, allt!
Han kan blir en av världens bästa backar en dag tror jag

Glory glory man united, as the reds go marching on on on!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback