Fooood, foood, foood

kung malin har lagat mat idag, tjockis tycker det ser tort ut.
vi får väl se, dom ha ju tvingat mig att laga mat, så då får man fan gilla de!

- btw, det snöa fortfarande och ska komma upp mot 20 cm inatt.
VAD ÄR DET HÄR?!!! - det är fint, men det räcker nuuuu.


varit på AF - skrev ut mig därifrån, helt onödigt att vara med nu när jag ska jobba i england.
samt åka till thailand, först ville han ha kvar mig hela december? och ändå hinner jag inte få pengar .. förstod inte alls, men nu slapp jag det iaf, tjohooo!!

1 December också, måste se julkalendern sen ikväll .. se alltid första avsnittet.
men känner på mig det är rena skiten, haha

Kommentarer
Postat av: Annie

Så galet mycket snö?! här är det bara lite men jag tycker det får räcka nu;) klart, man måste ju se första avsnittet av julkalendern! vad är det detta året?:)

2010-12-01 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback