en liten vecka,

om en vecka har jag nog packat ihop alla mina saker i en litenpytte-väska.
med bara sommarkläder, bikinis, lätta tshirts, skjortor, shorts, handduk och sommarskor.

då slipper man stå framför kakelugnen för att bli varm, då är det bara att öppna ytterdörren, gå ner till "white sand beach", lägga sig på stranden, köpa vatten och en massa frukter och bara njuta.
- en liten vecka, den kommer ruuuuuuusa förbi!!!!!!

BTW: UNITED VANN !!! obesegrade genom säsongen än så läääänge.

här har vi det, White Sand Beach, Koh Chang - Thailand.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

FUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSK! :(

2010-12-27 @ 19:21:23
Postat av: cassandra

JAG ÄR INTE ALLS AVIS! ;D sola lite åt mig va, är lika blek som alla andra ;P hahah

2010-12-29 @ 16:31:13
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback