EM-FINAL !!

tänk att sverige aldrig varit i semi förut, aldrig någonsin.
dom kom till semi, dom spelade mot romänien, och de vann!!!!
sista minuten var den längsta i mitt liv, förstår inte hur långsamt det kan gå!
DOM ÄR I FINAL!! EM-FINAL, kan inte förstår de ... mot antagligen Danmark eller Norge.
Scandinavia rules!!

går inte att förklara hur stort detta är.
vilket lag!

jag hade ett litet problem med att Handbollsfinalen skulle gå samtidigt som United-Chelsea imorgon.
svårt val hade jag framför mig.
tills jag fick veta att matcherna i London är inställda pga snöstorm.
flygplatser, arenor osv.
trist som fan, för nu får united isf två mindre matcher spelade.
men då kan man iaf se handbollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback