den sista presenten!

köpte fredriks present idag - DET VAR DEN ALLRA SISTA! - både den sista i presentväg, och den sista saken som låg och väntade på mig i affären!
gissa om jag hade tur ... populär jävla skit det där.

sen får jag mail hela tiden "välkomstmail till Journalist på Södertörn" blablabla.
känns som dom kan skicka ut det när dom vet vilka som tackat ja osv.
jag har ju tackat nej ... imorgon går tiden ut och då är det kört, men det blir ju bara värre i mina tänkande när välkomstmail kommer! ... MEN än ångra jag mig inte på det sättet, jag får ju faktiskt resa mycket istället!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad har du köpt till mig? (a) Och du gör helt rätt som drar ut i världen och reser (: du har 45 år till på dig att plugga innan pensionen ;) LOVE <3333

2010-12-19 @ 21:44:55
Postat av: malin

en fet smäll har jag köpt dig ;) <333

2010-12-19 @ 22:22:24
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Annie

aah, men vissa har det ännu bättre och får ha värme i en månad;)haha, nää jag har inte sett pirates, dåligt I know!

2010-12-19 @ 23:55:14
Postat av: ELLEN

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu har jag även sänkt priset på nästan alla varor, lagom till jul!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2010-12-20 @ 11:18:25
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback