December 26th.

nu är all jul över för detta året.
nu väntas Nyår istället.


igår blev det inget festande för min del, jag tycker ronneby, eller blekinge över huvudtaget är så HIMLA tråkigt.
bara tattare överallt ... så istället har jag unnat mig med att fira en egen jul med fredrik ... tills han blev sjuk.
nu har jag lämnat trollet och hans feber ifred, och börja själv känna mig liiiite krasslig, men få hoppas de inte bli något med mig, HAR INTE TID!

Nyårsafton börja planeras, kan blir Derry ute i skogen, är grymt sugen på att träffa alla fina människor där.
men jag är inte sugen på att åka hundra mil till skogen, så får la se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: cassandra

men neeej, körkortet ska man liksom dras med i 10 år då måste man se lite bra ut i allafall, men lyckas man? NEJ! hahah oh passen ja dem ser man ju helt jävla puckad ut på :P inte så mkt att göra :P

2010-12-26 @ 21:01:49
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback