9 - Din drömresa.

Jag har på sätt och vis redan uppfyllit två av mina drömresor.
Thailand och USA -
jag ska få åka till Thailand nu igen, efter 4 år från det landet, och USA har inte heller sätt det sista av mig.
Men om jag ska ta någon resa jag inte har gjort och något jag måste göra så blir det nog Australien och Brasilien.
Australien ser så mäktigt ut, det verka så fint och det verka så bra över huvudtaget, det landet verka ha allt.
men vem vet innan man varit där?
och Brasilien, självklart val, fotbollens land, jag vill se allt, fotbolls-arenor, småkillarna som spelar fotboll på gatorna.
rio de janeiro ser ut och vara den coolaste huvudstaden ever! om man titta på bilder.

jag har mitt sikte på Brasilien 2014, och fotbollsnötterna vet, VM i fotboll spelas där.
det hade varit en riktigt stor dröm att få se VM i det största fotbollslandet!


England kommer bli coolt nu, alltid velat se en PL match och jag ska göra de! - ännu en dröm!
Kina är en dröm, få se muren, titta på pandor, himmelska fridens torg och kuuuuta in på Förbjudna staden.

Många drömmar, däremot inga drömmar om att åka till typ Bahamas och bara sola i 3 veckor, det lockar inte så.
jag vill se allt som är häftigt!


Nåväl, mammas födelsedag idag! ska baka lussebullar, äta tårta, köpa EN LITEN present, nån chocklad typ.
det blir fiiint de, och namnsdag för mig, maaaalin!!! TJOHOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback