6 - Dina vänner

Vi kör alla vänner här, och morgondagens är "din bästa vän"
så jag kör allt det i ett, för antar jag inte hinner blogga så mycket imorgon, last day in malmööö då.

för det första har jag mer bra vänner än en bästavän.
har egentligen aldrig haft en bästavän, vilket inte gör mig någonting, för jag har aldrig orkat "släppa" in någon så mycket i mitt liv, att jag har en som vet allt om mig - förutom Fredrik då, men om man inte ska ta med honom, så kan jag räkna upp vänner som ligger lite extra i toppen.

Jag har de här USA vännerna som Emelie, Jennifer, Annie, Evelina, Maria och Ludvig.
samt alla tyskar vänner - Magie, Julia, Giluia, Anja, Elena, Maike, Su, Cécile (som är fransk) mfl.
- vi har inte känt varandra länge, inte alls, två månader, och Evelina och Annie knappt en månad.
Men på den korta tiden borta i USA hann man skapa något ordentligt band med alla dessa människor.
man var tvungen att bjuda på sig själv, att prata och allt man hade var sina vänner, man gör allt för vännerna borta i USA som au pair, det håller alla med om, man klara sig inte utan vänner där borta, och då gäller det att anstränga sig, det är så annorlundare än hemma.

Men mina svennar här i Sverige.
Sara Koskenkorva och jag har väl blivit riktigt bra vänner, från att ha hatat varandra till att prata varje dag.
Sara håkansson, Sofia och Linn har jag känt i 7-8 år, och vi umgås väl inte jämt längre, men med håkansson har man ett speciellt litet band, för henne kan man vara sig själv, man kan vara ärlig mot varandra, och vi tala väl om typ det mesta iallafall.

Fluff är top1 också, iaf min bästa killkompis, finns ingen som han! jobbig ibland - men oftast bäst! (:

haha ludvig ser hel konstig ut, men var den enda med dessa två på!

- nu ska jag och emelie fortsätta baka Lussebullar, en plåt blev halv brända.
och resten är lite kletiga ;P men nåväl! det ska gå neeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback