5 - Din definition på kärlek / on my way to malmö.

a hard one.
Kärlek för mig?

- att man alltid ställer upp för varandra, no matter what.
man finns där när den ena ha det svårt och man gör saker för varandra även om man själv hatar det.
att kunna lita på någon är viktigt, för mig är det super svårt, men om det är någon jag litar på så är det Fredrik.
inte helt fullt ut, men tillräckligt mycket ...
Att kunna visa att man älskar varandra, det är viktigt.
När jag ser en pojkvän hålla om sin flickvän, och allt han ser i hans ögon är henne, då blir jag lycklig.
då behövs inte mycket mer ...  but it isn't easy.

- Nu är jag påväg till Malmö och till Emelie en sista gång innan vi båda flyttar till England.
Emelie flyttar när jag är i thailand, så vi får ju ses när jag kommer sen.
men jag stanna här tills Onsdag troligtvis, så nu ska vi ränna runt i skåååååneland!

jag är döhungrig, men är framme om två timmar så då jävlar blir det donken eller nåt.
var ju hos tandläkaren också och gjorde sån avgjutning på truten, fan vad otäckt det vaaaar.

Kommentarer
Postat av: tina

whats up med attityden?

2010-12-07 @ 01:50:12
URL: http://dtina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haaahha mer korrekt fakta, herregud. Det är min blogg jag skriver EXAKT hur jag vill okej ;)

2010-12-07 @ 01:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback