22 December.

för 2-3 veckorsen var ju jag och gjorde avtryck med truten hos tandläkaren.
för att jag skulle få en bettskena, och tandläkaren slänger ur sig "den kosta runt 3000kr"
WHAT THE FUUUUCK!!! säger jag .. nej gjorde jag inte, men jag skrek det inombords.

sen dess har jag få funderat på varför jag ska betala när jag inte är 20 år ännu?
sure, jag fyller de om bara ett par veckor ....
SÅ IDAG var tiden kommen för mig att gå dit och hämta den, sitter ju som berg, lite oskönare än jag trodde OCH den var gratis! gratis är gott, gooooooooottt!

nu kommer mamma vilken sekund som helst, ska handla hem all julmat och så är det nattöppet ikväll.
berättade jag att jag redan råkat se en av mina julklappar?
mamma skulle slå in alla paket i söndags, hon säger till mig att jag inte få gå ut i köket.
1½ timme senare så gå jag ut i köket (ingen människa slå ju in paket så länge?) .. men de gjorde hon.
så jag fråga innan jag gå in om jag kan komma in liksom, JAAMEN VISST säger hon!
det var ju typ 1 paket till mig och 6477 paket till William och Viggo.
så jag ska hjälpa till att slå in .. och så hitta jag en intersport påse.

jag: jaha, vad är det här i då?
mamma: OJ !!!!! där hade jag glömt nåt. (knycker påsen ifrån mig snabbt som fan)
jag: men du är ju sämst?
mamma: nåväl, tur de bara var strumpor.
jag: jag hann inte se vad som var i!!!!!
mamma: nejmen då är det inga strumpor längre.

så jag får strumpor till jul, HEJA!!! :D

Kommentarer
Postat av: marie

amen lägg av maliN! hahahhaha

2010-12-22 @ 16:35:26
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: evelina

HAHAHAHAHAHAHAHAHA, skön mamma! nej men då är det inga strumpor längre! hahaha, så klockren!

2010-12-22 @ 23:53:54
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback