21 - Något som gör dig Upprörd.

finns jävligt mycket saker som gör mig upprörd.
idioter som kör i trafiken, hälften av alla lärare på min förra gymnasieskola.
telefonoperatör-försäljare, folk som har svårt att säga vad de tycker.
mest av allt är nog när en fotbollsmatch ställs in pga snön, eller när ett slalomlopp ställs in pga snön.
eller att Sverige ALLTID förlora i finaler, direkt det är något viktigt så sumpa vi de.

men nog om de, nu är de den 23 December, dagen innan julafton.
sov hos fredrik inatt, vi öppnade våra paket, han fick FIFA11 av mig, och jag fick en serie, en bok och en plansch som jag ska ta med mig och ha i rummet i england! (: perfekta saker alltihopa, boken är kanon, och serie? YES <3

nu ska jag äta en jävla massa choklad och sen klä granen, blir julbord hos fredrik ikväll.
men inte hela kvällen, sen skall det åkas hem och spela uppersittakväll (; OLDPERSON!

justdet, de snöar, har nog kommit 1-2 dm till idag, snart 100 cm snö!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback