17 - Din favoritsak.

inte super svårt val.
jag har min serie-samling, det är en helg hög och allting ingår i en favoritsak.
jag hade känt mig galet tom och naken utan den högen.
vet inte ens hur mycket pengar jag lagt på att köpa alla boxar, jag räknade förra året, och var då uppe i 10.000-15.000, idag har jag otroligt mycket mer och mer kommer det absolut att blir.
Serier är min verklighetsflykt, min livsglädje. - bra serier menar jag då, jag köper inte skitserier.

- Unstoppable igår, riktigt bra film, spännande men man visste ju på ett ungefär vad som skulle hända.
så den var ju litelitelite seg bara, men absolut bra! snygg skådis också.

nu ska jag in till staden och köpa den sista presenten!
och sen ska jag bänka mig inför handbollen!!!!

fick btw ett mail igår från Cathy (värdmamman i england) att tvillingarna och dom hade gjort julkort till mig som kommer vilken dag som helst, ska bli skoj! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback