16 - Ditt bästa minne.

Jag har nog tre minnen som är de bästa.
jag vet inte vad jag ska välja.

Thailand 2006.
Studenten 2010
USA 2010

Men jag får nog ta Studenten, lyckans dag ... 11 Juni.
Utan den dagen hade jag aldrig kunnat göra allting jag vill göra, usa, thailand och england.
Studenten var att man kunde få börja leva och kunna leva ut alla sina drömmar som man har.
hela dagen, från Champagnefrukosten till studentfesten enda in på morgon-timmarna .. hela dagen var perfekt.
visst, det åskade och regnade så in i helvete, ETT RIKTIGT PISSVÄDER - men regn på bröllop ger ju visst tur?
det är säkert så med studenten också! (; och tur hade vi, aaaaaah vilken fin dag! I would do it all over again!

igår blev de som jag skrev, taccos, Love actually och bastu.
bra film ju, lite wierd men bra.

idag blir det bio, Unstoppable!
men först Damernas handboll om en halv timme.
och imorgon spelar United - Chelsea !!!!!!!!!!!!!

och jag hade tänkt beställa hem fredriks julklapp istället.
det bruka ju gå bra för alla andra, men då jobba den ungen på posten också?
så om jag beställer från typ Nelly.se till honom (det är en tjej-affär, så jag tog bara ett ex)
så förstår man ju direkt när man ser paketet.
visst, man vet ju inte vad som ligger där i, men man kan ju börja sålla bort 100 andra saker de kunde varit.
- så det är ju bara för mig att köpa den i affären.
även om den är dyrare, FREDRIK!!! DU FÅR BETALA MELLANSKILLNADEN!!! OKEJ?

justja, det snöa också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback