14 - Dina drömmar.

jag har många små drömmar - att solen ska lysa i en månad i thailand, inte en droppe regn, att England blir kanon bra och jag trivs som ett as, att jag kommer bo i Göteborg tillslut, - ni vet hela biten? inget svensson liv, typ Ottossonliv.

MEN sen har jag ju den största drömmen av dom alla.
att blir journalist eller krönikör och gärna inom fotboll och gärna inom Premier leauge.
att bli riktigt bra på de jag gör, att komma in på journalistlinjen och få börja plugga där i 3 år.
att få jobba på expressen/aftonbladet .. att har en egen uppslaga på sportsidorna.
- det vore min största dröm!

- nu är det snöstorm ute, inte lite heller, rena kriget, säkert kommit 10 cm bara nu .. OCH MER SKA DE BLI!
sitter och prata med David, min syssling, han bor nu i LA - kul, klockan är 04:00 där och han sitter uppe.

han har jullov och kommer hem på lördag dock, så vad gör de! - ska bli kul.
speciellt när han och jag är dom enda här nere som vet vad vi prata om.
BAGELS, dominios pizza, wahlgreens, bion, klädaffärerna, starbucks, you name it!
saker som sverige inte har, och saker som jag sakna ihjäl mig på ...
jag är inget fan av pizza (svensk-pizza) - men dominicks pizza kan jag dö för!!

nu ska jag laga till mig något att ätaaaa!!

Kommentarer
Postat av: cassandra

hahaha det tycker du va? ;P du kan ju ta kort på din utsikt som du har från din dörr trappa så kan vi se vem som har finast utsikt ;) haha

2010-12-17 @ 04:52:20
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback