12 - I din väska.

- Raggsockar
- Lypsyl
- Handkräm
- Mobil
- Plånbok
- Nässpray
- Ett lypsyl till
- Nycklar
- Penna
- Ipod
- Kamera

tror nog det var allt!

- sov så jäääävla dåligt inatt, vaknade hundra gånger.
vid 8 vaknade jag till av att fredrik det aset var otrogen (jag drömmer allllltid det)
så nu är jag små-sur på honom! ni vet, det känns ju alltid så verkligt, så är man LITE sur på personen ändå sen!
haha, så är det alltid för mig, blir alltid kinkig på honom, - det roliga är att han alltid säger förlåt! hahahaha.
why not? - the dream might come true.

får väl vara lite glad på han iaf, fick låna hans bil idag!
fast vafan, han fick låna min i sommras, så det jämnar ju uuuuuuuuuuut sig.

UNITED - ARSENAL IKVÄLL !!!!!!!!!! 21:00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback