10 December.

klockan är tamigfan redan snart 2 på natten.
men det är egentligen enda sättet att få prata med människorna på andra sidan.
så tiden rusar iväg.

Idolfinal, precis som jag trodde så vann Jay, bra kille!
men jag tror Minnah hade passat bättre som vinnare och med den låten, Jay ska ju göra lite annat.
fredrik bjöd mig på middag, inte alls dumt .. sen fick man ju se på idol halvt själv, var ju poker under tiden ;)
KUL_KILLE_89.

jag frågade mina vänner over there om dom träffat au pairen i min förra värdfamilj.
eftersom dom alla är tyska bör dom ju umgåts.
Giulia svarade: hell no! hon är hel konstig, prata knappt med henne, jag saknar diiig!!
- sure, så kanske hon bara säger, men man får ju blir lite glad ändåååå!

Mammas födelsedag också, bakade åt henne, köpte en liten halv-dyr choklad åt henne, min mamma älskar choklad, av tjockis fick hon blomma och choklad, och på jobbet fick hon choklad. hur kan man gilla choklad så mycket?
jag fick också present ... 2011 års almanacka med HELA united laget, haha! riktigt snygg var den.

2 månadersen jag lämnade USA idag, helt insane. känns som igår.

Kommentarer
Postat av: R.E.B.E.C.K.A.

åh,jag vill jätte gärna till USA! och hollywood,new york,chicago,london,californien..

MASSOR!

är det kul o resa?=)

2010-12-11 @ 10:05:50
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback