10 - Ditt motto

jag har inget sånt motto som t.ex "lev livet som det vore det sista" ... ni vet.
det jag har isf är "ler alltid, låt ingen trycka ner dig, inte för något i hela världen, kör ditt race och det du mår bra av"
ingen ska kunna säga till en hur man ska leva sitt liv, vilket gymnasieval man ska ta, vilka resor man ska göra, i vilken ålder man ska ha barn, när man ska gifta sig, osv osv osv!
Jag åkte hem från USA för att jag ville de, och det har man fått höra ... men det var ju mitt val, absolut ingen annans, de som är kvar i USA behövde inte bli arga, för jag drog inte med dom hem? och de som är kvar hemma behöver inte heller blir arga, för dom åkte ju aldrig själva?

men låt aldrig en kotte bestämma ditt liv - så enkelt är det.

IDAAAG ska jag nog till sporthallen istan och se på fotbollscup igen med kosken, om jag nån gång kommer dit, bilen är putsväck ......... fluffsen kommer hit senare ikväll också, (y)


11 December - 6 månadersen vi tog studenten ... 11 Juni, take me baack!


Kommentarer
Postat av: Sabrina, mitt liv i London

svar: Ja jag trivs sååå mycket bättre nu!

2010-12-11 @ 22:15:31
URL: http://sabrinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback