1 - Presentera dig själv.

första delen är att presentera sig själv, so here it goes.

Malin Ida Marie Ottosson is my name, varför ska man få så många mellannamn?
Har bott i Kallinge hela mitt liv, och i samma hus för den delen också.
Med mamma, med tjockis (som är min far) och med mina två bröder Joakim och Björn, två riktiga stolpskott (;
Jag är en fotbollsnörd och älskar väl egentligen allt som har med idrott att göra, Manchester United är det bästa jag vet, och därefter kommer Helsingborg IF, mest för att Henrik Larsson spelade där, som är den bästa fotbollspelaren jag vet! - Mitt mål är att blir Journalist, sportjournalist eller Krönikör .. och helst då inom Fotboll.

Jag gick Estetprogramet med inriktning Media, och jag har aldrig ångrat mitt val, inte ens för en sekund.
jag hade de 3 bästa åren i skolan på det där programet och i den där klassen, jag träffade vänner för livet och fick super bra betyg som jag är mer än stolt över.

Jag är envis, äckligt envis, jag har aldrig förlorat en kamp, inte enligt mig iaf.
jag säger vad jag tycker, oftast säger jag saker som folk ändås inte vill höra.
jag prata, prata och prata, och så prata jag ännu mer, jag prata även om folk inte vill höra där också.
Jag är nog en vår/sommar-människa, troligtvis mer vår, för jag ha väntat i nästan 4-5 månader på våren, och när väl träden slå ut, när blommorna slå ut, när gräset är grönt, och man kan gå halvt naken - då lever jag som bäst!

Jag blir sällan avundsjuk på andras lycka, det är så många som är avundsjuka på kända bloggare - för dom har pengar, eller på en filmstjärna, för att dom får vara med på film och tjäna miljader.
- Jag kan inte vara avundsjuk på Jude law, eller på blondinbella (etc) - för jag vill inte vara en filmstjärna eller investera i aktiebolag, det är inte jag .. jag blir så less när folk är så avundsjuka på andras framgångar eller resor. - det är bara att försöka själv, jag vet att många är avundsjuka på att jag ska till thailand och sen bo i England, det har jag fått höra, men det är INGET som säger att ingen annan kan dra till thailand eller England.
det kostade mig 400 kronor att ta mig till London, och dom pengarna ha alla - det är de värsta jag vet, för allt man vill, kan man sträva efter, och allt man vill ha, kan man få. bara man kämpa!

När jag var 13 år träffade jag Fredrik, han var drömmarnas prins och inte alls som alla andra.
han var en blyg liten tönt som jag aldrig lagt märke till förens han skickade ett sms till mig och jag frågade vem i helvete han var, det var den 20 December 2004, så om 18 dagar är det 6 små årsedan det där sms:et kom "om vad jag gjorde den kvällen" - för 6 årsedan hade vi inte en aning om att vi skulle fira min 14, 15, 16, 17, 18 och 19 årsdag tillsammans med varandra, men när jag var 13 år var jag i kirgszon, jag hatade ALLA, jag rymde hemifrån, jag tjuvrökte, jag skulle väl säkert knarkat om jag visste att det fanns då.
och jag skulle ljuga om jag säger att Fredrik inte hjälpte mig bort från tonårskrisen (som ifs varade knapra 6 månader)
Han var själv på allvar nu - en tönt, blyg, mesig, överdrivet snäll, väldigt gullig, omtänksam, och perfekt.

- that's me, på det stora hela är jag envis som en gris och en riktig jävla fotbollsnörd.



- annars har jag sånt lyckorus idag, ingen aning om varför, det är snökaos i hela Skåne och Blekinge.
men jag har så fina tyska vänner, jag vet jag tjatar, men dom är så himla bra allihopa, och det gör nästan ont att inte få träffa dom, - det är flera mil snö ute, jag åker till Malmö och hälsa på min Chicagotjej på måndag, om 4 veckor åker jag till Thailand och träffa min bror som jag inte träffat sen jag stod på Kastrup den 23 augusti och lämnade Sverige, jag ska få sola och bada, skvallra och bara njuta, .. jag kommer hem, hinner vara hemma i 2 veckor, och då kanske Maike kommer ifrån Tyskland, jag ska ta vara på dom dagarna för att sen bege mig till England .... jag njuter av livet just nu, så mycket det bara gå!


Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

vilket badass du har varit då :o gillar dig bättre nu ;D

2010-12-02 @ 21:14:50
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback