vem tror på ödet?

- jag börja göra kan jag tala om för er.
den sjukaste grejen ever ...


My är en tjej som skulle åka den 23 augusti med SI, och till Winnetka också samtidigt som mig (från Sverige)
vi hade planerat kanon mycket tillsammans och pratat på över internet i flera månader.
förra helgen fick jag ett mail om att hennes värdmamma förlorat jobbet och hon kommer därför hoppa in i matchningsprocessen igen .. båda två var super arga, nu kan det blir över hela USA och kanske inte ens den 23?
så jag bad henne skriva ett mail när hon vet hur det blir.

Idag fick jag ett - det blir, i Winnetka, Chicago, Illinois den 23 augusti - VAD FAN ÄR ODDSEEEET PÅ DET?!!!
-
det kunde ju vara så att familjen förslaget henne eller LCC, men det var inget sånt heller, nu berättade hon däremot för sin "ex-familj" så nu har hon två familjer, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback