nu har jag sagt hejdå för detta året!

kändes som igår när jag planerade min avskedsfest, nu är den över.
alla jag tycker om var här, fast de jobbat hela kvällen och ska jobba imorgon, så trillade de in en liten stund iaf.
och det är ju huvudsaken, fick en super fin korg med svenska saker av Sara, Sara, Kajsa och Mathilda, den var ju hur kul som helst (: tack ni fina! och så hade amanda och nilla bakat till mig, haha!

det var en bra blandning av folk, jag ha ju så mycket olika vänner (inga umgås med varandra känns det som) haha
men det var alldeles för fint, och jag ha inte förstått att vi inte ska ses på ett år, inte än - men det kommer.

men vissa kommer jag se en gång till, men vissa vet jag var sista gången nu.

det bästa var att alla betedde sig precis som vanligt, som vilken fest som helst och det gillar jag, vi ses ju igen (:
det ta ju ett tag till nästa gång bara!

polka-påse fick jag också, tror inte man skåda den.
Kartongen till vänster är kakorna amanda&nilla bakat.





2008 gjorde jag och fluff årets bild.
den har hängt efter oss alla år på estetprogramet, och hamnade som avslutningsbild när vi tog studenten - inför klassen - något sånthär såg den ut, men inte alls samma standard, den var så klockren att folk dör varje gång de ser den .. jag ska försöka hitta den, den är verkligen så satans kul.




mitt internet är röv-segt (sofia kommer kanske döda mig för denna bilden)
så nu får det räcka med bilderna (I bakgrunden ser ni de som kolla på fluffs Iphone, det var ju DN galan och Usain bolt sprang, VIKTIGT!! jag sprang dit efter detta fotot)

killarna var sist ut ur mitt hus.
Jag: på söndag nitar vi er!
jakob: det gör ni inte, Chelsea ta er.
Johannes: nejnejnej, inget fotbollstjaffs, orka inte!!!!

ni hör väl? - allt var ju precis som vanligt (:

nu ska jag krypa till kojs, se på burn notice, njuta av världens sovmorgon.
för imorgon ska jag träffa sara och sofia, på kvällen blir det nog fredrik.
sen är det jobb som gäller på söndag morgon, SISTA OMGÅNGEN MALIN! you can do it.
16 days left.

tack alla fina - ni är kuuuuuuuuuung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback