paket!


allt kom på en och samma gång, mitt internationella körkort (Bilden är för ful för att visas), en bok om Chicago, som är HUR perfa som helst, Sverige boken till värdfamiljen som var över förväntan bra, stod ALLT i den verkligen. och så min bärbara dvd, love! - blev ju förvånad när där låg 3 paket på bordet och ett tjockt kuvert från motormännen! redan liksom? skickade det i söndags (måndags blir det ju ifs då dom hämta de) .. så de gick ryyyyyysligt fort.

Chicago boken köpte jag på lonleyplanet - som har allt.
Sverige boken på Svenska Institutet - hemskt krånglig sida men de gick att hitta.
bärbara DVDn köpte jag på netonnet, en 10tumare för ett super pris.


till Växjö bar det av idag, har sovit 2-3 timmar på 2 dygn, jag är död, men nu är jag leeedig!
hittade en SUPER snygg kofta och 3 par trosor, kanon det där! (: - kristianstad blir det på måndag istället. (y)

(x) hälsoundersökning.
(x) tbc-test
(x) nytt pass.
(x) visum
(x) köpa resväska.
(x) fixat allt med banken, internet dosa, fullmakter osv.
(x) skicka in "free depature" till London kontoret
(x) skicka in det nya betyget (frågade SI, och de vore bra om man skickade in de) så lika bra de.
(x) växla till Dollar.
(x) Betala 350 Euro till SI
(x) beställa Internationella körkortet.
(x) lämna in fullmakten
(/) köpa presenter.
(x) köpa Vakumpåsar.
(x) dra till tandläkaren
( ) har avskedsfest (6 augusti)
( ) träffa ALLLLLLLLLLLLLA människor jag vill träffa.
(x) köpa bärbar DVD spelare

Kommentarer
Postat av: Louise

ja jag har funderat på det där med lösenord, men då känns det onödigt att blogga över huvud taget. Tänkte kanske skriva vanlig dagbok, old school :P

Men jag vet inte :/

2010-08-04 @ 17:56:27
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: marie

naaajs bärbar dvd ;)

2010-08-04 @ 18:28:32
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hur mycket betalade du för hälsoundersökningen? :)

2010-08-05 @ 16:32:17
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback