Packning.

jag ha rest förr, många gånger - och då packar jag alltid dagen innan.

nu ska jag även denna gången packa max 1-2 dagar innan
(min vän sara är kung på det där med packning, så hon kommer hit och gör det åt mig) .. däremot så verka det som att ALLA packa 1-2 VECKOR innan?
jag har inte hängt med på riktigt varför man gör det, man använder ju mer än hälften av det som ska i inom en vecka, kanske inte alla p-piller eller alla bodylotions, men det känns ju dubbelt så bättre att ha ALLTING framme och sen därefter sortera ner allting i en perfekt ordning.
folk fråga hur jag ska hinna packa på 2 dar? - jag fatta ingenting, det är ju 48 timmar, hur jävla lång tid behövs egenetligen? :O ... de ta väl max 3 timmar.

sen underlätta det ju om man ha allt uppskrivet, då är det ju bara att leta upp de sakerna!

JAG MÅSTE FAN BÖRJA STÄDA MITT RUM!!!!! helveteeeeee! det däremot ta många timmar.
fredrik är perfektionist, så han få komma och hjälpa mig, eller hur babbyyyyy :DDD

Update:
Jag:
fredrik, vill du hjälpa mig städa på lördag eller? (;
fredrik:
ja det gör jag gärna (:

ni se, HÄR SKA DET STÄDAS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback