mardröm om USA

Hade en sån jävla mardröm inatt.
helt plötsligt var det den 22 augusti - en söndag, jag skulle åka måndagen den 23 OCH inga affärer har ju öppet på en söndag, jag hade inte hunnit säga hejdå till alla, köpa allting jag behövde (nässpray var mitt största bekymmer) eller packa, jag hade inte fått flygtider från SI eller några biljetter, INGENTING! - jag var så arg!
kommer ihåg jag sa hela tiden "SI lovade man skulle få sina biljetter inom 10 dagar, inte när det är några timmar kvar"

Yes, så kan det gå! (; som tur är, är det 21 dagar kvar - 3 veckor och jag ha mycket tid att köpa mitt nässpray och säga hejdå! (: - blev så jävla glad när jag märkte det var ett tag kvar tills jag skulle åka!


Btw - råttan är kvar i köket! haha

Kommentarer
Postat av: marie

Fyyyyy har faktiskt haft nån liknande dröm! INTE ROLIGT ALLS............

2010-08-02 @ 12:57:41
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback