Jag älskar Manhattan!

vi har varit i Top of the rock, Central Park, sätt utöver Empire state, Ground Zero (där World trade center stod)
vid frihetsgudinnan, vid times square, vid rockafeller center, vid broadway, vi har varit överallt, och jag älskar Manhattan!


som ni kan se så kan detta varit den största upplevelsen i mitt liv, den timmen uppe i top of the rock var helt åt helvete för bra, och jag skulle kunna sitta där förevigt, helt seriöst.


nu ska jag krypa ner till sängen, klockan är en hel del här.
och snart stiger ni väl upp.

imorgon blir det hektiskt, och med 2½ timme flygresa.
jag hade räknat fel, glömde tidskillnaden, sen är jag i Chicago när ni sover.
låter inte alls dåligt det väl! (;

och förresten, vi var ju och såg Hotellet där de bor i Sex and the city.
fontänen där Big gjorde slut med Carrie osv osv.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ah okej, tur! Jag tänkte det var nått viktigt papper som jag glömt. Men malin, vet du? DU HAR VARIT I NYC! Cool!!

2010-08-26 @ 11:30:42
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Louise

Ooh, jag kan knappt vänta på att bryta nacken jag också!! ;D Nu ska du till familjen, nice!! :) good luck det kommer bli awsome!

2010-08-26 @ 12:46:55
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback