It's so close.

 


snart är dom här, mina två finaste vänner på hela jorden.
och jag ska säga hejdå? jag kan inte riktigt inse, seperationsångest på hög nivå.
kramkalas och pratkalas kommer det bli.
oftast säger man att man har en halva, jag har 3 perfekta halvor, ni två och så fredrik.





här är dock 4 personer till som jag kommer tänka på och saknar under min tid där borta.
det är jag och koskenkorva på första bilden.
och här under är det Derry, jag, anna och fluff!
om "kosken" ser cp ut, så är det för hon är kalasfull, haha!

fredrik hittade jag ingen bild på facebook knappt, en enda bild och den ha jag haft uppe 100 ggr.
(orkade inte koppla in min hårddisk)

men såklart kommer jag saknar många fler.
men detta är de som fyllt upp många trista dagar i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha det är nog så :P

2010-08-21 @ 13:47:08
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback