I New York.

Jag är framme (: efter lite förseningar i London, och ett åskoväder över New York!
jag bor med 2 tyskor, vad annars? haha! men det är super trevliga.
påväg hit åkte vi i två mini bussar, det var jag och 7 tyskar, de försökte lära mig lite grann, men det gick inge vidare, de kan också lite svenska nu! (;

det första vi såg när vi landar är IKEA, kanon ju?! haha.
nu ska vi äta frukost och möta upp alla de andra svenskar, vi kom ju så sent inatt, runt 1-2 tiden var jag i säng!

avskedet på Kastrup var helt okej, jag saknar fredrik och min familj!
men detta kommer gå så bra så bra (:

hoppas ni har det kanon här hemma, vädret just nu är inte så bra, men som tur är ska vi inte in till Manhattan förens imorgon, hoppas på toppen väder då!
Nu har jag hunnit avdanka 3 stater, New Jersey, New York och Connecticut!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jeii, välkommen!! :) Det kommer gå sjukt bra! :)

2010-08-24 @ 13:48:20
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jag saknar dig redan en massa!! Men skönt att höra att du kommit fram iaf (: Hoppas du får jätte kul i New York! Älskar dig älskipälski!! <3<3

2010-08-24 @ 14:56:55
Postat av: Familjen

Ja vädret är piss här hemma med, regnar och blåser som fan.

Mamma vaggar fram och tillbaka och är såklart orolig.

Umgås inte med tyskar nu utan håll dig till svenskarna.

Mamma och pappa säger du ska vara rädd om dig och ring när du får möjlighet. Farmor hälsar hon med.

Ha det så gott iaf

2010-08-24 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback