Göteborg till helgen!

jag är verkligen så färdig med mitt jobb nu, jag är så trött på det!
men jag ha bara 4 arbetsdagar kvar sen slipper jag komma tillbaka dit.
2 nätter nu, sen ledig 4 dagar, sen 2 förmiddagar - ahh! sista dagen ska jag NJUTA, även om det är förmiddag.

fredrik och jag åker till Göteborg på söndag, tror vi lyckades pricka in Rix Fm festival, hörde något på Radion om de.
tur vi ska hänga på Liseberg hela den dagen och inte någon shopping (: hade blivit alldeles för mycket för min del!
hoppas på fint väder, för jag vill stanna inom halmstad och ta ett dopp på deras fiiiiiiiiiiiiiiiiina stränder.

ska träffa kosken om en liten stund, och imorgon ta jag ett av mina värsta "hejrå"
till min vän fluff, som åker iväg på söndag och kommer nog inte tillbaks förens jag åkt.
däremot blir det värsta någonsin min älskade pojke ... vill du följa med figggsseee? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback