chefen vill ha mig tillbaka (;

en helvetes dag på jobbet kan jag lova.
aldrig gjort så mycket i hela mitt liv, FYFAN!

men en grej som var nice var att chefen kom till mig runt 3 tiden.
Chefen: malin, du får söka nästa år här igen.
Jag: haha ah visst (bara att hålla med, är förhoppningsvis inte hemma)
Chefen: ja annars söker jag åt dig (:

antar mitt arbete uppskattas! tjoooooho, SCORE, men okej, så kanske man säger till alla? (; BUT WHO CARES! I'M THE KING

fikade med sara innan jobbaaa idag, tog en glass och snackade skit, absolut inte fy skam!
nu är figgeeeeeee här och ska sova här, huuvva jobbigt, jag sover aldrig när han sover här, han ta sån plats!
jädra fetttooo :O inte minst måste han upp och äta frukost vid 8 för sitt diabetes, TÄNK vad jag stå ut med.
han måste älska mig!!!!! :D

sen verka de vara många som fråga om man ska ta med handduk till sin familj (vissa fråga om lakan osv)
jag har alltid antagit jag ska få det, men jag slängde iväg ett mail och jag antog rätt, allt det får jag, hon tyckte däremot jag kunde "squeeeeze down" mina skridskor i väskan, vilket jag med funderat på, men de är urgamla så ska istället köpa nya där borta (:

Kommentarer
Postat av: Molly

svar ang. inception: alltså, slutet. Själva grejen är nog att man inte riktigt ska veta om det är dröm eller inte. Sånt där slut när man får imagine och "bestämma slutet" själv. Som shutter island (om du sett den?) lite samma stil på slutet.



failjen: okej, vad hemskt det skulle kännas om dom inte svarade på mejl :P men tur du verkar ha haft!

2010-08-11 @ 11:27:51
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Molly

haha, nej typ inte jag heller.



ja, det får vi hoppas. Underbart att du bloggar när du är där ;)

2010-08-12 @ 00:21:18
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback