avskedsfirre.

svarade bara att jag måste ha Oboy på morgonen för det är som mitt kaffe (dricker inte kaffe, men alla säger man bli så pigg av det)
till svar får jag - du kommer verkligen passa in perfekt här, Oboy är en favorit i detta huset!

Idag får fredrik komma hem, blir fint det, ska upp dit och hämta mina högtalare som han har.
david har nu åkt till Californien, ska bli nice och hälsa på där sen till våren! (:

ikväll blir det lite mysfest, dock kommer många runt 8 istället, helvete vad många det var som jobbade till kl 7?
Men det blir finnemang det iallafall, nu ska jag städa - hoppas på att mamma köpt frallor till mig, GUUU så gott det vore, sen ska jag bannemig hinna en runda inom staden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback