5 aug.

jag ha ju pratat med världens härligaste tjej, som är från Polen.
vi kommer bor rätt nära varandra och ha pratat konstant sen typ maj.
och jag få alltid såna här trevliga mail typ (:

"and by the way - I'll have my first au pair meeting on September 7th and if you would like to come with me to make more new friends, you are more than welcome :) I know it's CC meeting and you are with APIA, but maybe you would be interested :)"

själv somnade jag till igår runt 7, vaknade igen runt 8 och satte mig vid datorn, min mamma trodde att jag sovit enda sen 7, och var nere och lyssnade på mig runt 3 inatt för att kolla om jag var död?
sen kom hon in flygandes här vid 9 och trodde inte jag var vid liv för jag sovit så länge
"jag trodde du hade tagit för mycket nässpray eller något" - haha, somnade ju fan inte förens 1 inatt?
Ja hon är rolig den!

Idag blir det sjukhuset igen, triiiist ... jag ska försöka få hem honom!
imorgon är min avskedsfest, ska bli skoj att träffa alla igen

Kommentarer
Postat av: marie

aww vad snäll :D:D hihi.

2010-08-05 @ 16:14:02
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback