4 aug.

  • Penny = 1 cent
  • Quarter = 25 cent
  • Nickel = 5 cents
  • Half dollar = 50 cents
  • Dime = 10 cents
Måste ju berätta en härlig händelse inatt på jobbet, mattorna vi håller på med väger upp mot 200 kilo.
och dom stå på pallar, fastkedjade .. jag fick in en matta på en pall, jag ta bort kedjan när jag ska lyfta upp mattan med kranen, men kranen gå inte enda dit, så jag ska bara köra trucken med pallen en liten liten bit ..
therese skriker .. aktaaaaa! och så trilla matt-fan .. på en annan pall, jag försöker ju dra upp den, men jag orka inte med 200 kilo klockan 3 på natten (frågan är om jag någonsin orka de (; heheh) .. mattan går sönder, ej bra. kosta ju endel! - jag får ringa den stora trucken och skämmas med att jag precis tappat hans matta.

- ahaja säger han, glömde du kedja den?
- aaaaaaaaaa svara jag pinsamt
- men du .. det händer sånt på nätterna (;


och så måste jag gå bort till de som gjorde mattan, säga att jag råkade tappa den och be dom skicka en ny.
MEEEEN the best part - jag är sist med att tappa min första matta, de andra sommarjobbarna har gjort de flera gånger (; HEJA!!!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

HAHAHA go Malin!

2010-08-05 @ 04:38:17
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback