3 augusti.

precis kommit hem från sjukhuset, fan vad trist sjukhus är!
fredrik blir ju inlagd ett par dagar för att stabilisera kroppen.
tydligen ska man ligga runt 6-7 om man ha normalt, han låg runt 22 och så kunde man visst titta tillbaka ett par månader på hur länge man ha legat högt liksom, kommer inte ihåg hur många månader det var, men ett par, och alla de månaderna låg alldeles för högt .. kul!

sjuksköterskan:
är det ingen som märkt att du blivit trött och dricker mycket och så?
fredriks mamma: nej vi trodde ju han var trött för att han jobbade och så.
fredrik: a min flickvän har dock skällt på mig i ett par månader att det måste varit diabetes.
sjuksköterskan: klok flickvän, henne skulle du lyssnat på från början!

tjoho, 1-0 till mig!

känns lite sådär små dumt att åka till USA nu, nu när han behöver många smällar i huvudet för att inse att man inte kan trycka i sig en påse godis under en kväll, men jag ska gnälla på skype! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback