18 augsti.

var riktigt tungt att jobba idag!
men "högsta-hönset-chefen" var tillbaka denna veckan.

chefen: BÖ!!
jag: helvetes jävlar vad du skräms.
chefen: är du så lättskrämd? hur ska de gå i amerika då?!
jag: Ha-ha
chefen: har det gått bra i sommar då tycker du?
jag: jo, lite jobbigt med så kort upplärning, visste ju inte allt, sen lite sommarjobbare som suger röv som man få fixa upp efter hela tiden.
chefen: nej det var synd där med upplärningen, var inte planerat sådär ... och jag ha hört det där om sommarjobbarna, jag kan ju säga man vet vilka man vill ha tillbaka och inte (;
jag: hehe????
chefen: du ingår inte där, du ha så gott rykte här att det är otroligt.

man få skryta om chefen gillar en (; så är det!

ha spenderat min dag hos min karl, myselepys!
och hans bärbara dator är heeeeel cp, gillar INTE.

tror jag börja bli sjuk med och jag palla fan inte det nu, förkyld som en gris, förkylningsblåsor i munnen, vagel i ögat och så nysningar 24/7 på det, KUL! - men jag ska ta en ipren och däcka i min säng runt 10-tiden.
hellre sjuk imorgon än på söndag! (:


hans webcam är dålig med, vi ser gröna ut (bilden är tagen för en 1 månad sen)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Var beredd på att bli förkyld på hotellet. Amerikanerna missbrukar AC'n som bara den, det är kallt som tusan. Man måste ha jeans och tröja på sig under "lektionerna".

2010-08-19 @ 12:02:02
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback