Visum fotot.

Visum fotot är taget!
jag gjorde ju mitt själv nu när man ändås fyller i allting online.
men det tog sin tid, att hitta rätt ljus och att inte få med någon skugga, men sen så jävlar! (:
mitt hår är ju halv gult, haha så det blev liksom som små gula pigment i bilden, medans anna är rödhårig fick till as skärpa bilder och fint ljus på sina .... KAN ju ifs varit så att det var pga mig bilderna på anna blev så bra (;

Men förhoppningsvis godkänner dom det nu, vi har ju gjort exakt som man ska göra, så det bör icke vara ett problem.

imorgon hämtar jag ut mitt pass också, gytt det för nu kan jag boka tid väääldans snart, 20 maj, PLEASE!

och heheh, zlatan åkte ut (; han bytte lag från Inter till Barcelona för att få vinna Champions league.
och nu är Inter i final (y) - jag är lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback