vem vill gå i 2an nu?!! (;

då var det slut ... mitt sista lov i hela mitt liv, tragiskt? - nej inte så värst, en vecka hit eller dit dör man väl inte av!
värre däremot är ju sommarlovet ... usch!

imorgon börja skolan igen, kan väl inte säga jag är deppig för det, går ju nästintill bara imorgon! (;
plus att det är vår, allt är slappt, knappast några lektioner OCH jag går sista året ..
måste vara tragiskt för ettorna eller tvåorna som har ett/två år kvar, HAHAHAHA!!!!

nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på navy.
lite lite lite less över att det inte dök upp en kung-familj nu i helgen, känns som det har tagit slut nu.
haha, men det kommer väl (: 3 månader kvar innan jag ska åka, så jag ska väl hinna?!

mitt resedatum är ju satt 6 Juli, faktum är att jag hellre åker 26 Juli.

då hinner jag med att se klart hela fotbolls VM, gör jag inte annars.
och jag har ingen lust att kanske missa finalen  :s haha

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag tror inte du bör ändra ditt avresedatum iaf. Det är bara att du säger till familjerna när du vill åka, säg slutet av juli då. Mitt preliminära datum var 20 mars - jag åker 19 april. Bättre att det är lite för tidigt än att du kommer iväg massa för sent ;)

2010-04-13 @ 00:58:19
URL: http://lizinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback