Student skit.

kläderna hade kommit för studenten.
jag hade köpt ett par mjukisbrallor där de stå student 2010, malin ottosson och sådär.
men nej, nu fanns ju typ alla andras grejer där utom mina.

säkert nån brat inne på samhälle/natur som tagit skiten, förvåna mig inte ett dugg.
Men nordic tradition fick sig ett par samtal och mail, får väl se vad dom gör åt saken!

Nu är det lovlovlovlov, jag ska hem till sara nu och fixa lite saker.
upp till tina och hämta alla mina one tree hill boxar som hon lånat ;D

det är FIIIIIIINNNNT VÄÄÄDER!

Aupair: mamman skulle köpa huset antagligen idag/imorgon, och då skulle hon meddela mig vilket hus det blir och vilken stat det blir, haha - hon tyckte det var mer rättvist än att jag inte få veta vart i usa jag hamnar isf.
vilket jag tycker också, vill inte få höga förhoppningar på allt och sen kanske jag får flytta runt och härja.
OCH BTWWW:!! när fan kommer detta "addvanced pack?" - jag vet jag inte behöver det, allt finns på internet och i mitt huvud, men man undra ju liksom ....

Ha ett underbart lov, I KNOW I WILL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Referenser har jag ca 340 timmar och sen har jag ungefär 450-500 timmar med mina kusiner:) Jag hade missförstått att man inte fick ta erfarenhet från släckt och familj men jag ringde och frågade häromdagen om jag hade förstått det hela fel så nu har jag lagt till dom så hoppas det kommer gå lite bättre nu när dom kan se att jag har erfarenhet av mindre barn :)

2010-04-01 @ 12:32:19
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det kommer när du har bestämt att matcha med en familj för det är lite visum grejer och sånt.

2010-04-01 @ 15:06:00
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Oj, sorry!

Blandade ihop dem!

2010-04-01 @ 17:03:18
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Lollo

Mitt kom nog 2-3 veckor efter jag började matchas

2010-04-02 @ 11:55:43
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback